آپلود فایل
صندلی تالار
سازه پارچه ای
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : ali

در این مطلب به بررسی و بازگو کردن نکات قابل توجه جهت پوشیدن انواع لباس ها می پردازیم . انواع لباس های مجلسی ، مهمانی ، شب ، عروس ، مانتو و سایر لباس ها در مجله اینترنتی سیدنی­
­
مدل لباس برای پوشیدن لباس های زنانه در ابتدا باید به رنگ ، سایز و نوع ست کردن آن با کفش و کیف خود ، توجه کنید . بطور مثال اگر رنگ لباس شما صورتی است ، برای ست آن با کفش خود می توانید از یک کفش ورنی صورتی استفاده کنید . در صورتی که رنگ لباستان سبز سیری یا یشمی است ، می توانید با یک کیف شب زرد سیری مطابقت دهید . اگر سبز پر رنگ است با کفش های طلایی ورنی بسیار شیک و چشم نواز خواهید شد . سعی کنید حتی برای بیرون رفتن عادی هم به ست بالاتنه ، پایین تنه و کفش خود دقت کنید زیرا در نگاه اول شخصیت شما با نوع لباس پوشیدنتان آشکار می شود . البته این موضوع را نیز در نظر بگیرید که ساعت و دستبند که اکثرا به آن بی توجه هستند ، از مهم ترین ابزار در بهبود استایل شماست ، چرا که اگر یک ساعت زیبا در دستتان بیندازید حتی از لباستان بیشتر جلب توجه خواهد کرد ! اگر آقا هستید ست کردن کمربند با دستبند را به شما پیشنهاد می کنیم . همچنین می توانید کمربند را با کفش هم تطبیق دهید . اگر دوست دارید همگام با مد باشید ، همیشه به دنبال بررسی مدل های جدید موجود در ژورنال ها و آلبوم های سال باشید . مطمئنا ایده های جذابی به ذهنتان خواهد رسید . مدل لباس مجلسی­ اولین چیزی که به ذهن خطور می کند نوع پارچه استفاده شده برای دوخت مجلسی و مهمانی است . متنوع ترین پارچه ها برای دوخت لباس های مجلسی و سلبریتی ها در نظر گرفته شده اند . جنس ساتن ، تور ، گیپور ، دانتل ، ابریشم از پرکاربردترین جنس هایی هستند که برای دوخت این نوع پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرند . برند های معتبری در جهان انواع لباس های مجلسی را آماده می کنند که شری هیل یکی از آن هاست . اگر زمانی به یک مهمانی دعوت شدید و نمی دانستید چه بپوشید حتما سری به ژورنال شری هیل بزنید ، چرا که هر ساله با مدل های جدید به استقبال شما می آید . در لباس های بلند ، معمولا بالاتنه گیپور کار می شود و پایین تنه ساده با چین مزین می شود . اگر لباسی که برای مهمانی انتخاب کرده اید مشکی با طرح های طلایی می باشد ، استفاده از جواهرات همانند طلای زرد رنگ در بهبود تیپتان بسیار موثر خواهد بود . همچنین یکی دیگر از مواردی که با لباس بلند مجلس به چشم می آید ، کفش مجلسی شیک است . در صورتی که شما هم از علاقه مندان مدل هندی هستید ، پیشنهاد می کنیم از کفش پاشنه دار جلو باز استفاده کنید . مدل مانتو امکان ندارد خانم ها به مانتویشان اهمیت بخصوصی ندهند ! ما اینجا یک راهکار ویژه برای انتخاب مانتو مناسب به شما معرفی می کنیم . اگر قصد انتخاب مانتو اداری برای کار را دارید حتما سری به بخش مانتو رسمی مجله بزنید . در صورتی که قصدتان انتخاب یک مانتو مجلسی است حق انتخاب بیشتری دارید ! چرا که جنس و رنگ های متنوع تری می توانید سفارش دهید . استفاده از حریر یکی از راه های رایج در دوخت مانتو هاست. جدیدا با ورود مانتو های جلو باز و بلند که راحتی بیشتری در اختیار بانوان قرار میدهد ، تمایل بیشتری به سمت این مدل میرود . جالب است بدانید مدل های عربی شیک و زیادی در مدل های جلوباز خواهید یافت ! همچنین مزون های ایرانی بسیاری هستند که کارهای بسیار شیک ، چشم نواز و حتی میتوان گفت لاکچری ! تولید می کنند . اما اگر به دنبال مانتوی لاکچری هستید باید بهای آن را به مراتب بیشتر از مدل های معمولی بپردازید .


:: بازديد از اين مطلب : 226
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

دانلود موزیک ویدیو زانیار خسروی بنام اگه میموندی با لینک مستقیم …

دانلود موزیک ویدیو اگه میموندی با صدای زانیار خسروی

Download New Music Video Xaniar – Age Mimoondi

Xaniar-Khosravi-Age-Mimoondi دانلود موزیک ویدیو جدید زانیار خسروی بنام اگه میموندی

 

متن آهنگ ویدیو اگه میموندی زانیار خسروی در موزیک ایرونی

آروم آروم دارم نشونه هاتو از زندگیم کَم میکنم

حتی عکساتو دارم از رو دیوارای خونه جمع میکنم

دیوارا گریه میکنن و منم باهاشون گریه میکنم

دیگه خاطره هاتو واسه زخمای قلبم مرحم میکنم

چرا نمیگذره این ثانیه ها و ساعتای لعنتی

بگو که عشقِ منو اینقد آسون فروختی به چه قیمتی

دیگه این فصل آخره قصه یِ عاشقانه یِ ما دوتاست

آره عشق بی رحم ترین حسِ خوب دنیاست

اگه میموندی هنوز نفس داشتم

واست میمُردم تنهات نمیذاشتم

واسه برگشتنِ تو تک تکِ لحظه ها رو با گریه شِمردم

اگه میموندی ، اگه میموندی ، من نمیمُردم

یادش به خیر اون روزا هر کارِ کوچیکِ من خوشحالت میکرد

میگفتی وقتی دنبالتم انگار خوشبختی دنبالت میکرد

میگفتی دوسَم داری تنهام نمیذاری بگو پس چی شد؟

چی شد که اِنقد راحت عشقِ من واست یه حس عادی شد

تو به من اینو نشون دادی که عشق هم میتونه دروغ باشه

تنهاییمونو نمیخواستی میخواستی که دورت شلوغ باشه

کاشکی میشد که عقربه ها یه کمی به عقب برگرده

تنها رفیق این روزام فقط قرص خواب و سردرده

اگه میموندی هنوز نفس داشتم

واست میمُردم تنهات نمیذاشتم

واسه برگشتنِ تو تک تکِ لحظه ها رو با گریه شِمردم

اگه میموندی ، اگه میموندی ، من نمیمُردم

دانلود موزیک ویدیو با کیفیت HD



:: بازديد از اين مطلب : 322
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

بلوک سبک کندو

تیم جوان و متخصص بلوک سبک کندو همواره مشتری مداری ، نوآوری، تعهد به کیفیت و ارائه خدمات به موقع را سرلوحه تمام فعالیت های خود قرار داده است و سعی داشته با پروژه هایی که کیفیت برای آنها مهمترین معیار می باشد، همکاری به عمل برساند. مرتفع کردن انتقادات مشتریان وفادار محصولات بتنی کندو ،همواره روشنایی مسیر پیشرفت این مجموعه بوده است . همین امر باعث شده، تیم تولید این مجموعه توانایی همکاری با پروژه های عظیم عمرانی و تولید انواع محصولات بتنی با قالب های خاص و را دارا باشد. این مجموعه در حال حاضر خط تولید بلوک سیمانی را با دستگاه های نیمه اتوماتیک با توانایی تولید نیم میلیون قطعه بلوک در ماه را در کارخانه ا ی به فضای تقریبی یک هکتار دارا می باشد که در فاز اول این واحد تولیدی محوطه ای به مساحت 5500 متر مربع جهت تولید و سوله ای به فضای 1500 متر مربع ،جهت دپو راه اندازی شده است.

قیمت بلوک سبک کندو چگونه است؟

محصولات این شرکت از قبیل :

می باشند که برای اطلاع از قیمت آنها میتوانید بر روی یکی از لینک های زیر کلیک نمایید:

·         هبلکس



:: بازديد از اين مطلب : 196
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ali

افزایش اعتبار و نحوه استفاده از شارژ مستقیم همراه اول :

افزایش اعتبار : افزایش اعتبار به دو روش حضوری و غیر حضوری صورت مي گيرد:
حضوری :

الف - خرید شارژ همراه اول از طریق دستگاه خودپرداز بانکها و POS فروشگاهها

ب- از طریق نمايندگيها و فروشگاههاي مجاز كارت شارژ
ج- از طريق دستگاههاي وب كيوسك نصب شده در اماكن عمومي پرتردد
غیر حضوری :

الف-­ Top Up (شارژ خودكار): از طریق مراجعه به­ پرتال همراه اول و عاملين مجاز انجام میگردد بدین صورت که مشترک پس از ورود به بخش " سایت فروش شارژ پرتال همراه اول" ، مبلغ مورد نیاز خود را برای شارژ انتخاب نموده و پس از پرداخت مبلغ شارژ بصورت اینترنتی(باستفاده ازکارت عضوشتاب )، سیم کارت اعتباری به صورت مستقیم و بدون نیاز به مشاهده و وارد نمودن رمز شارژ در گوشی ، شارژ خواهد شد.

نکته : مشترکین تلفن همراه اعتباری که از طریق پرتال همراه اول اقدام به افزایش اعتبار اقدام نمایند, میتوانند از ۵% تخفیف ویژه این پرتال استفاده نمایند.

ب- از طريق مراجعه به عاملين مجاز فروش شارژ

ج-­ IVR (تماس با مرکز پاسخگویی­ به­ شماره ۹۹۹۰)

استفاده از سیستم پاسخگوی خودکار (IVR:)

مشترکین می توانند ازطریق سیم کارت اعتباری با شماره­ ۴۴۴ تماس­ و از­ باقیمانده­ اعتبار تلفن همراه خود اطلاع یابند.

اینترنت همراه اول
با استفاده از رمز شارژ دریافتی ، دستور زیر را در گوشی وارد نمائید :
Send یا Ok یا دكمه سبز # شماره رمز شارژ # * ۱۴۰ *
با اجرای دستور فوق سیم کارت به میزان اعتبار خریداری شده شارژ خواهد شد.

مواردعدم انجام شارژ

لیست سیاه :­ در زمان فعالسازی رمز شارژ الکترونیکی ، درصورت تکرار بیش از ۴بار خطا در ورود رمز ، سیم کارت شما قفل شده و وارد لیست سیاه می شود.

خط استفاده نشده : وضعیت سیم کارت در زمان تحویل

قطع تقاضای مشترک : درصورتیکه مالک تلفن همراه با مراجعه به ادارات مشترکین ۸گانه (درتهران ) و ادارات مشترکین (سایراستانها ) برای مدت معین (حداکثر ۳ماه) نسبت به قطع تقاضای مشترک اقدام نموده باشد.

مفقودی توسط تلفن گویا(۴۴۴) : درصورتیکه اعلام مفقودی توسط مشترک تلفن همراه ازطریق سامانه۴۴۴(تلفن گویا)صورت پذیرفته باشد.(جهت کسب اطلاعات بیشتربه خدمات سیم کارت اعتباری(اعلام مففودی سیم کارت) مراجعه نمائید.)

سلب امتیاز: درصورت عدم افزایش اعتبار در وضعیت غیرفعال (طی ۱۲ماه ) شماره و حق الامتیاز سلب­ می گردد وامکان افزایش شارژمیسرنمی باشد.

خروج ازلیست سیاه

حضوری : مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی و مراکز تلفن ثابت­ (در تهران ) و ادارات مشترکین (درسایراستانها­ )

غیرحضوری : جهت دسترسی به راهنمای استفاده از خدمات تلفن های همراه اعتباری می توان با تماس با مرکز ۹۹۹۰ ازاین سرویس استفاده نمود و سیستم بصورت اتوماتیک حداکثر ظرف­ ۲۴ ساعت نسبت­ به حذف شماره تلفن همراه اعتباری­ ازلیست سیاه ( (Black list) اقدام می نماید.

در زمان خريد شارژ اینترنتی رایتل به نكات زير توجه فرماييد:

رمز شارژ الكترونيكي را از پايانه هاي فروش متعلق به نمايندگيهاي معتبر تهيه نماييد.

از خريد هرگونه رسيد يا برگه از پيش چاپ شده خودداري نماييد.

تنها فرد مجاز به رويت اطلاعات مندرج بر روی برگه رمزدارای پوشش ، شما هستيد. رسيد حاوي رمز شارژ خود را در اختيار ديگران قرار ندهيد و براي ميسر نمودن پيگيريهاي احتمالي بعدي، براي خريد ازطریق کارت عضوشتاب متعلق به خود استفاده نماييد.

­ در­ هنگام­ فعالسازي­ رمز­ شارژ­ الكترونيكي خود دقت نماييد ، زيرا­ در صورت تكرار­ بيش از­ ۴­ بار خطا­ در ورود رمز­ ،­ سيم كارت شما قفل شده و وارد ليست سياه مي شود . در اين صورت براي­ برقراري مجدد­ ارتباط ،‌ به­ دفاتر خدمات ارتباطي،­ مراکز تلفن ثابت (درتهران ) و ادارات مشترکین (سایراستانها) مراجعه و­ يا با مركز اطلاع رساني تماس حاصل نماييد.

جهت هرگونه پيگيري بعدي،‌ رسید عابر بانک و یا دستگاه pos صادر شده را تا پايان زمان استفاده نزد خود نگه داريد.

در صورت بروز مشكل، از فروشنده راهنمايي بخواهيد و يا با مركز پشتيباني شركت توزيع كننده تماس بگيريد. چنانچه موفق به برقراري ارتباط نشديد براي پيگيري با سامانه ارتباط مردمي همراه اول­ (۹۹۹۰) تماس حاصل نماييد.

جهت سهولت و امنیت بیشتر پیشنهاد می گردد ازشارژهای الکترونیکی استفاده نمائید شارژ تالیا.



:: بازديد از اين مطلب : 166
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1396 | نظرات ()